Hey allemaal
Doggie's Paradise Hondenforum is op zoek naar enkele gedreven moderators om mee te helpen het forum uit te bouwen.
Help mee aan een gezellig en groeiend hondenforum waar iedereen terecht kan met vragen en voor een leuke babbel.
Interesse? Reageer dan snel op dit topic!
Alvast bedankt voor je reactie en tot binnenkort!
Robin
Op zoek naar moderators hondenforum
Started by
Robin
, Aug 23 2010 07:49 PM
2 replies to this topic
Posted 23 August 2010 - 07:49 PM
Posted 06 October 2010 - 02:29 PM
Ik zou graag meehelpen aan het forum
ken ook veel van honden/ van gedragsproblemen tot ... enz
ik kan ook altijd meehelpen met de lay out, het uiterlijk van het forum
ik ben heel creatief met psp ( wallpapers, banners,... noem maar op )
ik hoor het wel ... :)
ken ook veel van honden/ van gedragsproblemen tot ... enz
ik kan ook altijd meehelpen met de lay out, het uiterlijk van het forum
ik ben heel creatief met psp ( wallpapers, banners,... noem maar op )
ik hoor het wel ... :)
Posted 06 October 2010 - 07:42 PM
Hey MamavanHaillie
Bedankt voor je reactie op deze post en natuurlijk ook voor je interesse om mee te werken aan het hondenforum van Doggie's Paradise.
We zijn altijd op zoek naar mensen met een passie voor honden die hun steentje willen bijdragen. Dat je ook goed overweg kan met Photoshop is natuurlijk mooi meegenomen. Dit kan zeker een meerwaarde vormen!
Reageer zeker nog wat verder op de posts in het hondenforum en achteraf zullen we dit evalueren. De kans dat we hier een positief gevolg aan geven is dus zeker reƫel.
Alvast bedankt voor je reacties en je bijdrages.
Bedankt voor je reactie op deze post en natuurlijk ook voor je interesse om mee te werken aan het hondenforum van Doggie's Paradise.
We zijn altijd op zoek naar mensen met een passie voor honden die hun steentje willen bijdragen. Dat je ook goed overweg kan met Photoshop is natuurlijk mooi meegenomen. Dit kan zeker een meerwaarde vormen!
Reageer zeker nog wat verder op de posts in het hondenforum en achteraf zullen we dit evalueren. De kans dat we hier een positief gevolg aan geven is dus zeker reƫel.
Alvast bedankt voor je reacties en je bijdrages.
Word fan van Doggie's Paradise op Facebook!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users