Hey,
Voor ik een hond had, wist ik absoluut niet dat er honden bestonden die met tegenzin gingen wandelen. Ik dacht misschien wel naief dat elke hond welk ras ook toch met plezier zouden gaan wandelen. Mijn hond een Welsh Corgie Pembroke is dus een uitzondering op deze regel. Vanaf het ogenblik dat ik de deur uit wil gaan begint hij reeds tegen te trekken en ben ik genoodzaakt hem voort te trekken. Ongelooflijk vind ik maar toch waar. Mijn hond legt hem soms op zijn zij, omdat hij weet dat hij op deze manier niet kan worden verder getrokken. Ik dacht dat wandelen met een hond enkel en alleen voor ontspanning kon zorgen. Nu weet ik wel beter. Op deze manier uw hond uit laten zorgt enkel maar voor stress. Het plezier is er volledig af. Soms gedraagt hij zich wel eens normaal, maar dat is dan ook een uitzondering. Zijn er nog mensen die met dit 'rare' fenomeen te maken hebben en weten zij hiervoor een manier van omgaan. Ik lees graag een oplossing - als er een is- voor mijn probleem.
hond die niet graag wandelt
Started by
Jerome
, Jul 29 2010 11:36 AM
2 replies to this topic
Posted 29 July 2010 - 11:36 AM
Posted 25 August 2010 - 02:14 PM
Hey,
er is zeker een oplossing voor een probleem,
alleen is het van hieruit moeilijk om te zien wat juist het probleem is van je hond of waar hij bang voor is,
maar heb je een berichtje gestuurd, waarmee ik je mss verder kan helpen.
Niet willen gaan wandelen kan verschillende redenen hebben.
Loopt hij in huis goed rond, speelt hij graag. Het kan immers ook een medische reden hebben.
groeten lien
er is zeker een oplossing voor een probleem,
alleen is het van hieruit moeilijk om te zien wat juist het probleem is van je hond of waar hij bang voor is,
maar heb je een berichtje gestuurd, waarmee ik je mss verder kan helpen.
Niet willen gaan wandelen kan verschillende redenen hebben.
Loopt hij in huis goed rond, speelt hij graag. Het kan immers ook een medische reden hebben.
groeten lien
Posted 12 January 2011 - 01:27 PM
als je hem nog maar net hebt dan kan dat zeker
mijn hond kuiste de vloer helemaal toen we in huis oefenden
gwn blijven liggen deed ie , zo bang was hij
dus gwn wat oefenen en afw8en jerome xxx
mijn hond kuiste de vloer helemaal toen we in huis oefenden
gwn blijven liggen deed ie , zo bang was hij
dus gwn wat oefenen en afw8en jerome xxx
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users