Jump to content

Hondenwinkel Promo

Xkippy, Whisper, Cayenne en Flynn

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Sheltiefun

Sheltiefun

Pasgeboren puppy

• Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 12 April 2010 - 08:37 PM

Dan vaneens mijn volledige voorstelling overpakken van op mijn netlog:

Ik ben Anneke, 24 jaartjes en een echte Gentenaar.
Ik ben sinds 05 maart 2004 in relatie met de allerliefste jongen van de hele wereld  :heart:
Wij wonen natuurlijk samen en hebben samen 4 honden en 3 poezen.

Wij luisteren héél graag naar trance en dance en ons beste DJ's zijn Tiësto en Armin Van Buuren.

Ikzelf heb een variëteit aan hobby's en interesses, maar de grootste interesse blijft bij de Shetland Sheepdog ( Sheltie ), vandaar dat er drie prachtexemplaren in huis wonen :heart:. Ik hou ook van de Tsjechoslowaakse Wolfhond en de Saarloos Wolfhond. Wolven en tijgers boeien me enorm, hun schoonheid, mysterie, voortgang, etc... Op bepaalde momenten neem ik een duik in de phantasy, de kleuren en de droomwereld zijn ideale passie's om in weg te zinken. Ook ben ik een athëist... ik geloof niet in dingen die niet verklaarbaar zijn. Zoals ze zeggen "eerst zien en dan geloven"  :) Ik hou van dierenfotografie. Daarmee dienen onze honden veel als fotomodel :D Sinds kort ben ik geînteresseerd geraakt in tattoo's, de hoe en waarom daaromtrent. Op 21 september 2009 werd het eerste deel van mijn tattoo geplaatst door Milosch. Het betreft mijn eigen sheltie Xkippy.

Onze honden:

- Xkippy from Shamrock River: blue merle sheltieteefje, geboren op 17 april 2007 en luistert naar de naam Xkippy ( uitgesproken Ksippie ) . Xkippy is een echt wervelwindje met een superaanhankelijke band met mij en een echte will to please.

- Why Not from Shamrock River: tricolor sheltiereutje, geboren op 16 april 2007 en luistert naar de naam Whisper. Whisper is liever lui dan moe en als hij slaapt wil hij gerust gelaten worden, dus aub niet botsen tegen hem want dan krijg je een gromorkest.

- Chelsea of Atocha: dark sable sheltieteefje, geboren op 22 juli 2008 en luistert naar de naam Cayenne. Cayenne is een gepeperd meisje, niet zonder handschoentjes aan te pakken. Heel speels en altijd supersociaal en ultravrolijk.

- Some Kind of Magic's Favourite: black tri Australian Shepherd ( aussie ) reutje, geboren op 08 april 2006 en luistert naar de naam Flynn. Flynn heeft een enorm temperament, een echte aanhankelijkheidsband en een will to please. Hij houd enom van de zee. Water is zijn leven.

En de poezen zijn htk-katjes:

- Sarah: zwarte poes, geboren rond 15 augustus 2006. Opgevoed met het
melkflesje en echt mijn poes, niemand anders kan er mee doen wat ik kan.

- Foust: maine coone achtige kater, grijskleuren, geboren rond 15 juli 2006. Foust is mijnheer de baron des huizes, het huis is zijn rijk en hij gedraagt er zich ook naar. Hij terroriseert alles en iedereen. Opent kastdeuren diepvriezers etc... Hij houdt van het water uit de drinkbak in de keuken te peddelen. Hij geeft graag eens een slag aan zijn medekatten en niets is leuker dan de honden uitdagen met een zwiepende staart...

- Serenity: siameesachtige mix poes, geboren rond 15 april 2007. Half wild buitenkatje geweest en nu nog moeilijk aan te halen maar tov de honden is ze beste vriendjes. Xkippy is der maatje en krijgt af en toe een keurige wasbeurt. Ze is zoals een kamelion, veranderd constant van kleuren. Haar ogen variëren van wit naar lichtblauw.

Groetjes Anneke

Posted Image

#2 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 12 April 2010 - 08:53 PM

Heyhey

Welwel, nog iemand die naar trance luistert. Armin is onlangs weer uitgeroepen tot beste dj van de wereld hé. En verdiend als je het mij vraagt...

Blijkbaar een serieuze bedrijvigheid bij jullie thuis. Sheltie's zijn inderdaad heel mooie honden. Je zal wel redelijk ruim wonen om aan zo een bende onderdak te geven.

Heel mooie voorstelling van al je kameraadjes :)

#3 Sheltiefun

Sheltiefun

Pasgeboren puppy

• Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 12 April 2010 - 09:27 PM

Wij hebben geen tuin, enkel een koer, maar er wordt genoeg met hen gedaan :) en binnenshuis hebben ze inderdaad veel ruimte.

Inderdaad hier altijd leven in huis, en da's best gezellig :)

Jaja Armin en Tiësto are the best, maar bij mij is Tiësto nummerke 1 en Armin nummerke 2 :d

#4 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 13 April 2010 - 07:50 PM

Hehe, ja een grote tuin is natuurlijk niet alles. Honden hebben altijd wat loop nodig. Dus dagelijks een grote wandeling is zeker geen overbodige luxe.
Velen denken dat als de hond een tuin heeft dat dat genoeg beweging is. Natuurlijk geraken ze daar op termijn ook op uitgekeken.

#5 Jerome

Jerome

Volwassen puppy

• Members
  • PipPipPip
  • 123 posts

Posted 17 April 2010 - 12:57 PM

Hey,
Dat jij een dierenvriend bent dat loopt er zo van af als ik je voorstelling lees.
Heel knap gedaan. Sinds ik deze website bezoek wens ik steeds terug te komen, want steeds zijn er nieuwigheden over honden. En een beetje interactie is steeds welkom. Het zijn trouwens prachtige honden stuk voor stuk. Je zult ze wel in hand moeten hebben, want een wandelingetje maken met 4 honden is niet zo evident denk ik.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users