tja, niet eentje maar vier viervoeters hebben we :
als 1° is dat Tommy, een 8 jarige malthezer, een associaal beestje, geen likje, niet proper, hond te fel bedorven door dat mijn man allen met hem was vroeger
als 2° is dat sweetly, een 4 jarige cavalier king charles, een heel sociaal beest, maar na sterilisatie en overdreven eetgedrag te dik geworden
als 3 ° is dat Chika, een bijna 2 jarige chihuahua, heel lief en onderdanig een crème van een hondje
als laatste, onze 10 weken oude Lady, een pinsher, heel heel kelin maar dapper, mijn poppemieke als ik het zo mag zeggen
dit is nu mijn familie
mijn honden voorstellen
Started by
chika
, Apr 12 2010 08:29 PM
3 replies to this topic
Posted 12 April 2010 - 08:29 PM
Posted 12 April 2010 - 08:30 PM
4 honden is inderdaad leuk hé :d Wij hebben er ook 4
Posted 12 April 2010 - 08:42 PM
Amai, das een ganse bende :)
Als ik merk dat je al rekening moet houden met 1 hond in huis, dan hebben 4 honden zeker nog meer aandacht nodig :) Een geluk dat het niet allemaal rottweilers zijn ;)
En waarschijnlijk nog verschillende karaktertjes ook. Elk hondenras heeft toch zijn eigen kenmerken hé :)
Als je foto's hebt dan mag je ze zeker ook toevoegen.
Als ik merk dat je al rekening moet houden met 1 hond in huis, dan hebben 4 honden zeker nog meer aandacht nodig :) Een geluk dat het niet allemaal rottweilers zijn ;)
En waarschijnlijk nog verschillende karaktertjes ook. Elk hondenras heeft toch zijn eigen kenmerken hé :)
Als je foto's hebt dan mag je ze zeker ook toevoegen.
Posted 17 April 2010 - 01:05 PM
Hallo,
Nog een lid met 4 honden. Wel dat moet je inderdaad aankunnen. Wordt het soms niet wat te veel? Heb je het niet onderschat, want elke dier moet toch de nodige aandacht krijgen. Foto's van je honden zou zeker meegenomen zijn.Daar gaat het hier toch om. Bij elke naam past een foto. Ik ben reeds nieuwsgierig.
Nog een lid met 4 honden. Wel dat moet je inderdaad aankunnen. Wordt het soms niet wat te veel? Heb je het niet onderschat, want elke dier moet toch de nodige aandacht krijgen. Foto's van je honden zou zeker meegenomen zijn.Daar gaat het hier toch om. Bij elke naam past een foto. Ik ben reeds nieuwsgierig.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users