Jump to content

Hondenwinkel Promo

hond onzindelijk of incontinent?

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 jayke

jayke

Pasgeboren puppy

• Members
  • PipPip
  • 1 posts

Posted 11 April 2010 - 09:44 AM

Hallo iedereen.
Ik heb een hond van een jaar of 13. Maar ze doet steeds vaker in huis. Dit is een groot probleem. :-/ Ik weet niet meer wat ik moet doen. zelfs als we net terug zijn van een wandeling gaat ze soms zitten om een paar druppels te kunnen laten vallen. Soms gaat ze naar haar mand om daar haar behoefte te doen..
De dierenarts dacht dat ze incontinent was, en gaf medicijnen mee. maar nu lijkt het zelfs nog erger te zijn.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
groetjes,
jayke.

#2 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 11 April 2010 - 11:05 AM

Hey Jayke

Was je hond vroeger ook soms onzindelijk in huis? Als ze dit vroeger niet was en ze nu begint ze plots dit gedrag te vertonen dan zou ik ook in de eerste plaats denken dat ze incontinent wordt. Anders zou ze wel heel plots dit gedrag ontwikkeld moeten hebben.
Zeker haar niet berispen als ze dit doet. Gewoon opkuisen als ze het niet merkt en geen aandacht aan geven...

Als het erger wordt met de pilletjes van de dierenarts dan zou ik deze zeker nog eens terug contacteren.

Hopelijk geraakt het snel opgelost.

Groetjes
Robin

#3 lilicat

lilicat

Puppy

• Members
  • PipPipPip
  • 31 posts

Posted 14 September 2010 - 10:16 AM

hey,
ik vrees dat dit inderdaad incontinentie is, hier kan je echter niet zoveel aan doen, tenzij als het echt heel erg wordt, de hond een pamper aan doen dat bestaat ook voor honden denk ik :)
alleszins veel succes ermee

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users