Jump to content

Hondenwinkel Promo

Besprekingen van de hondenrassen

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 05 May 2009 - 08:08 PM

Hey allemaal

Zoals jullie al gemerkt hebben is deze site volop in ontwikkeling. Kent u nog een hondenras waarvan we nog geen bespreking hebben op de pagina van de hondenrassen? Aarzel dan niet en plaats je voorstel in deze rubriek. Heeft u zelf ook een hond van dit ras? Perfect! In uw reactie kan u ook foto's uploaden via de functie bijlage. Wanneer er nog geen foto op de website staat dan bestaat de kans dat hij opgenomen wordt bij de beschrijving. Op deze manier krijgt uw favoriete hond ook een plaatsje op het internet.

Als er geen plaats meer zou zijn op de pagina over het hondenras dan bestaat de kans dat hij achteraf nog in een foto-album geplaatst wordt van zodra dit ontwikkeld is. Uiteraard blijft de foto ook bij uw bericht op het forum staan.

Alvast bedankt voor de hulp!
Robin

#2 Sheltiefun

Sheltiefun

Pasgeboren puppy

• Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 12 April 2010 - 08:25 PM

Hier zal nog moeten aan gesleuteld worden bij de sheltie hoor :) Ook de australian shepherd, alias aussie staat er nog niet bij ;)

#3 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 12 April 2010 - 08:37 PM

Hey Sheltiefun

Als je waardevolle opmerkingen hebt, laat maar horen :) Je kan niet alles weten hé. En hoe vollediger de website, hoe beter.

Je mag dus zeker input geven en ik verwerk het dan in de website.

Ik zal de alias voor de Australian Shepherd zeker opnemen.

Thanks.

#4 Sheltiefun

Sheltiefun

Pasgeboren puppy

• Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 12 April 2010 - 09:31 PM

Op zich bestaan de Britse sheltie's in 5 kleuren:

- Sable: onderverdeeld in dark sable en gold sable
- Tricolor
- Blue Merle
- Biblack
- Biblue

Teefjes zijn rond de 35 cm, reutjes rond de 37,5 cm en ze mogen 2,5 cm uitwijken. Het gewicht variert nogal tussen pakweg 6 kg en 15 kg. Sheltie's heb je altijd te groot en te klein. Zo wegen ons teefjes 10 kg en zijn ong 39 cm en is ons reutje 35 cm en weegt 7 kg.

#5 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 13 April 2010 - 07:52 PM

Hey

Bedankt voor je aanvullingen. Ik zal even bekijken hoe ik ze het best kan opnemen op de website :)

Zal in de komende dagen wel aangepast worden...

#6 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 18 April 2010 - 10:38 AM

Hey Sheltiefun

Ik heb de beschrijving van de Sheltie aangevuld met jouw informatie. Heb er tegelijk ook wat schrijffoutjes uitgehaald :)

Je kan de pagina hier vinden: Sheltie

Nog es bedankt!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users