Jump to content

Hondenwinkel Promo

Hoeveel keer gaat u met uw hond buiten?

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 lilicat

lilicat

Puppy

• Members
  • PipPipPip
  • 31 posts

Posted 12 January 2010 - 01:42 PM

Had daarstraks een mevrouw die zei dat haar duitse herder alles kapot bijt in huis sinds kort. Toen ik zei dat ze de hond een bezigheid moest geven door hem een balletje met snoepjes ofzo te geven vond ze dat te veel werk. En buitengaan doet ze ook niet meer met hem, want ze wil er geen tijd insteken en hij wandelt ook zo slecht. Onze honden zelf gaan 3 keer per dag buiten, ik weet dat niet veel mensen dit kunnen. Maar 1x dagelijks vind ik toch wel een minimum en zeker voor een grote hond. Hoeveel keer gaan julie met je hond buiten?
groeten lien

#2 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 12 January 2010 - 06:53 PM

Onze hond gaat ook minstens 3 keer buiten. De ene wandeling is al groter dan de andere natuurlijk maar we proberen toch 1 keer een grote wandeling te doen. Als hij zelf zin heeft natuurlijk.

Als je een nieuw bericht aanmaakt kan je ook altijd een peiling toevoegen hé. Dan kan je makkelijk tellen hoeveel mensen er gestemd hebben.

#3 Jerome

Jerome

Volwassen puppy

• Members
  • PipPipPip
  • 123 posts

Posted 07 February 2010 - 06:03 PM

Hallo,

Het aantal keren dat je met je hond gaat wandelen is van hond tot hond wel verschillend, denk ik. Een puppy moet vanzelfsprekend meer worden uitgelaten dan een volwassen hond. Toen mijn hond nog een jong hondje was, lieten wij hem wel tot 7 maal per dag uit.  Stilaan zijn wij dat gaan afbouwen en nu reeds jaren beperkt hem dat tot toch een 3-tal keren. Dat hoeft zeker niet altijd even lang te zijn. Bij slecht weer is dit slechts 15 minuten. De tijd dat nog is om zijn behoeftes te doen. Uw meningen zijn zeker welkom.
Jerome

#4 Melissa1995

Melissa1995

Pasgeboren puppy

• Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 10 December 2011 - 12:42 PM

3 a 4 x :)  Meestal 2 wandelingen van een 20 minuutjes & een grote wandeling van anderhalfuur

Hallo, Ik Ben Melissa

Ik ben 16 jaar & ik hou enorm veel van honden

Zelf heb ik een American Stafford:)

Posted Image Posted Image Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users