Het doel van dit filmpje is geld in te zamelen voor dierenadoptie en hondenopvoeding. Dit vind ik persoonlijk een heel goed initiatief op een ludieke wijze gebracht.
De honden en hun familie nemen deel aan de 5 jaarlijkse Surf Dog in Dog beach in Del Mar. Daaruit kunnen wij besluiten dat ook honden super sportief kunnen zijn en bijzonder goed hun evenwicht kunnen houden. De vraag is wel: houden alle honden ervan om op een surfplank te worden gezet. Is dit wel allemaal pret voor ALLE deelnemende honden? Honden kunnen immers ook duizelig of ziek worden van deze niet zo vanzelfsprekende emoties die ze moeten ondergaan. De kledij die sommige honden moeten dragen is er wel over, zo vind ik toch.
Surfwestrijd voor honden
Started by
Jerome
, Dec 25 2011 10:54 AM
1 reply to this topic
Posted 25 December 2011 - 10:54 AM
Posted 25 December 2011 - 08:16 PM
Leuke actie. Het spreekt voor zich dat de ene hond al meer een waterrat is dan de andere. De ene is ook al avontuurlijker... Dit is natuurlijk iets waar het baasje zelf over moet waken. Als de hond schrik eeft dan mag het nog voor een goed doel zijn. De hond zijn welzijn gaat sowieso voor.
Positief vind ik dan wel weer dat er voldoende begeleiders zijn. De honden ontsnappen dus niet aan het wakend oog van hun baasjes. Zo worden ongelukken tot een minimum beperkt.
Positief vind ik dan wel weer dat er voldoende begeleiders zijn. De honden ontsnappen dus niet aan het wakend oog van hun baasjes. Zo worden ongelukken tot een minimum beperkt.
Word fan van Doggie's Paradise op Facebook!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users