Jump to content

Hondenwinkel Promo

bezint voor je begint

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Jerome

Jerome

Volwassen puppy

• Members
  • PipPipPip
  • 123 posts

Posted 18 December 2011 - 03:15 PM

Hey hondenliefhebbers,

Jullie weten absoluut waarover ik het zal hebben. Koop geen hond als cadeau zo zou ik zeggen. Een hond is een levend wezen die je zonder onderling akkoord zo maar niet cadeau kunt geven. Wij hondenliefhebbers weten perfect dat een hond heel veel meer is dan gewoon een geschenk geven. Als hondenvriend is de aanschaf van een hond een volwaardig geschenk. Maar wij moeten beseffen dat er heel wat meer komt bij kijken. Een hond neemt heel wat van uw tijd in beslag en dat is iets dat je er absoluut moet voor over hebben. Uw hond heeft daar voor honderd percent recht op. Een hond alleen thuis laten wanneer beide partijen uit werken zijn, is geen goed idee. Blaffen en huilen van eenzaamheid is het gevolg hiervan. Wie wil zijn huisdier die opkijkt naar zijn baas hele dagen alleen acher laten. Daarvoor koop je dan ook geen hond. Je hond kan  ook ziek worden of ouder worden en daar komen vanzelfsprekend extra kosten bij. En dat zonder tussenkomst van de ziekenkas. Je beseft dan ook beste mensen dat dit een heel belangrijke beslissing is die iemand moet nemen vooraleer hij opteert om een hond in huis te nemen. Kan dit niet ten volle dan neem je liever een kat. Dit huisdier is onafhankelijk en  kan het perfect redden zonder voortdurend een baas om haar heen te hebben. Laten wij toch niet alles negatief bekijken en natuurlijk kan een hond heel veel plezier verschaffen . Maar toch vooral met verlofperiodes kan een hond je vrijheid behoorlijk beperken. Dit is dan ook een belangrijk punt om even bij stil te staan. Hierbij een filmpje  waarin een hond zichzelf heel goed kan verkopen.

Attached File  HowtopickoutaDog12.wmv   3.47MB   3 downloads

#2 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 25 December 2011 - 08:12 PM

Haha! Heerlijk!

Zo een hond zouden we allemaal in huis moeten hebben denk ik. In ruil voor onderdak en eten natuurlijk :)
Word fan van Doggie's Paradise op Facebook!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users