Jump to content

Hondenwinkel Promo

gedrag buiten

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 ingridvdwesten

ingridvdwesten

Pasgeboren puppy

• Members
  • PipPip
  • 1 posts

Posted 08 August 2011 - 12:56 PM

hoi ik heb een vraag
mijn hond is 2 jaar een vrouwtje het is een hele lieve hond ik heb nooit geen problemen met haar
maar sinds gisteren avond doet ze heel raar als ik naar buiten ga met haar gister avond liep ik naar buiten en ze begon heel raar over de grond heen te snuffellen ze liep heel zenuwachtig met haar staart tussen de benen ik was net 5 minuten buiten met haar toen ze bleef staan en terug naar huis begon te rennen ik riep haar dat ze moest blijven staan dat deed ze op een gegeven moment ook zodat ik haar weer aan de riem kon doen maar ze wilde absoluut terug naar huis het was heel raar de rest van de avond is ze boven gaan liggen vanmorgen wilde ik weer met haar naar buiten en het zelfde gebeurde weer ze snuffelde heel raar over de grond en wilde niet meer verder lopen als alleen richting huis ze was weer heel zenuwachtig en haar staart zat weer tussen de benen ik vind het echt raar dit heb ik nog nooit mee gemaakt weet iemand wat het kan zijn?

#2 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 08 August 2011 - 05:58 PM

Hey Ingrid

Dat is inderdaad wel raar dat ze dat plots begint te doen. Enkele vraagjes: Is ze loops? Zie je iets speciaal aan de grond ofzo? Misschien is er een product gemorst ofzo?

Heb je ook al eens geprobeerd om in een andere richting te gaan?

Je kan ook steeds proberen om haar aandacht te trekken met een koekje tot je een eindje aan het wandelen bent. Op deze manier vergeet ze het misschien van te snuffelen.

Als je meer details hebt mag je ze altijd laten weten...

Good luck!
Word fan van Doggie's Paradise op Facebook!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!

#3 Bieke

Bieke

Puppy op verkenning

• Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 11 August 2011 - 01:29 PM

Hallo Ingrid,
staart tussen de poten = bang
Robin heeft gelijk, kan je niet een andere richting uitgaan of om het even hoe niet met haar langs die plek passeren bij het uitlaten?
Misschien moet je daarvoor helemaal om, of al was het door een raam buitengaan, maar tracht dat eens te proberen?
Nog veel forumplezier,
Bieke

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users