Jump to content

Hondenwinkel Promo

Tibo

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Hokkaido

Hokkaido

Pasgeboren puppy

• Members
  • PipPip
  • 2 posts

Posted 12 June 2011 - 04:48 PM

Hallo,

Ik ben Gunter. Ik heb een Shiba Inu die ik bij mensen gehaald heb toen hij 1 jaar was. , het is een lieve en aanhankelijk hond. Het enige probleem is wandelen gaan, hij valt uit tegen andere honden (niet allemaal). Hoop hier iets meer te weten te komen wat de oorzaak kan zijn en wat ik er eventueel kan aan doen. Krijg altijd leuke reacties omdat de honden niet zo bekend zijn, maar het is niet leuk om er zo mee te wandelen.

Groeten Gunter

#2 Robin

Robin

Administrator

• Administrators
  • 306 posts

Posted 13 June 2011 - 10:11 AM

Hey Gunter

Het ziet er inderdaad een leuk hond uit. Ik kan me goed voorstellen dat hij heel wat aandacht trekt bij voorbijgangers. Ze hebben een hoge aaibaarheidsfactor.
Het uitvallen naar andere honden is natuurlijk een ander verhaal. Heb je er al opgelet of dit gedrag zich in bepaalde situaties voordoet?

Groeten
Word fan van Doggie's Paradise op Facebook!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!

#3 Jerome

Jerome

Volwassen puppy

• Members
  • PipPipPip
  • 123 posts

Posted 06 November 2011 - 01:01 PM

Hey Gunther,

Wekelijks tonen ze op vtm 'het zal je hond maar zijn'; Daarin heb ik nog honden gezien die uithalen naar andere honden. Ze zeggen dat je bij passage van een andere hond de aandacht van je hond naar jezelf moet trekken. Dus wanneer je een hond in de verte ziet aankomen moet je door middel van snoepjes de aandacht van je hond naar u trekken. Op deze wijze zal op het moment dat je de andere hond passeert uw hond meer aandacht aan uzelf geven, zodat de andere hond minder aandacht zal krijgen. Het is vanzelfsprekend dat dit enige training vraagt. Ik wens je veel succes. Maar indien correct gedaan zal het vast en zeker resultaat op leveren.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users