Jump to content

Hondenwinkel Promo

hart voor dieren

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Jerome

Jerome

Volwassen puppy

• Members
  • PipPipPip
  • 123 posts

Posted 29 May 2011 - 10:20 AM

Hey dierenvrienden,
Heb je als eens in overweging genomen om als je een hond wilt even langs de gaan bij de overvolle dierenasielen? Dan geeft je het dier misschien wel een 2de kans op een nieuw en hopelijk toch een aangenamer leven. De honden en andere dieren snakken naar een nieuwe thuis. Ze zullen je zeker dankbaar zijn en al hun liefde geven voor een plekje in uw huis. Pas wel op want straks komt de verlofperiode er weer aan. Voor de aanschaf, zeker van een hond, reageer niet te impulsief, want weet je dat dier blijft x-aantal jaren bij u en hoort bij uw gezin. Het dier opnieuw dumpen wanneer je vind dat je er te weinig tijd voor hebt of omdat je de kosten die ermee gepaard gaan onderschat hebt dat mag in geen enkel geval gebeuren. Anders staan wij terug bij af.  Nog veel te weinig mensen staan er bij stil dat een hond meer nodig heeft dan eten en drinken. Hij moet de zo nodige beweging hebben, dus wandelen of een hondenwei bezoeken is een must. Hele dagen alleen thuis zitten wanneer iedereen is gaan werken dat kan evenmin. Dan neem je geen hond maar liever een cavia of een vis. Dus dierenvrienden bezint voor je begint. Ik las terug een artikel in een magazine die mij trof en ik wil gewoon de kranten na het verlof voor zijn en vermijden dat er terug honden de dupe worden door de impulsiviteit van sommige snelle kopers.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users