Hey allemaal,
Weet je ik kocht voor mijn hond een hondenbed. Op deze website zie je echt en zonder trucjes dat een hondenbed de max moet zijn, want de foto's spreken voor zich. Mijn hond een koeien- schapendrijver, dus een welch corgie zocht dit bed op met de nodige reserve. Je moet weten hij is al van het bange type en zo'n bed waar korrels in zitten en zich geheel om het hondenlichaam aansluiten dat had in eerste instantie weinig succes. Iedere maal hij erop wou kruipen deinsde hij onmiddellijk terug. Oei dachten wij dat gaat een miskoop worden. Dan besloten wij hem dagelijks op het hondenbed te plaatsen en inderdaad hij bleef rustig liggen maar niet al te lang. Dit duurde zo'n 10 tal dagen. Eens daarna was hij er niet van weg te slaan; hij had het comfort van dit hondenbed eindelijk door. Nu hebben wij dit echt comfortabele hondenbed reeds een 5 tal maanden en geen dag gaat voorbij zonder dat hij er niet enkele keren gaat op liggen en dit in alle mogelijke houdingen. Ditzelfde verhaal heb ik ook reeds verschillende keren gehoord.
Probeer het zou ik zeggen, je hond en jijzelf zult tevreden zijn.
het comfort van een hondenbed
Started by
Jerome
, Apr 30 2011 01:51 PM
1 reply to this topic
Posted 30 April 2011 - 01:51 PM
Posted 01 May 2011 - 08:06 PM
Inderdaad, hondenbedden passen zich volledig aan aan de vorm van het lichaam van je hond. Vaak hebben ze ook op medisch vlak positieve eigenschappen, bijvoorbeeld voor honden met gewrichtsproblemen.
Meer informatie hierover vind je op onze pagina over hondenbedden.
Hier even enkele foto's van mijn hond die ligt te genieten op zijn hondenbed:
[attachment=23]
[attachment=24]
Meer informatie hierover vind je op onze pagina over hondenbedden.
Hier even enkele foto's van mijn hond die ligt te genieten op zijn hondenbed:
[attachment=23]
[attachment=24]
Word fan van Doggie's Paradise op Facebook!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users