Beste
Wegens omstandigheden zijn mijn vriend en ik op een app moeten gaan wonen, onze rottweiler bleef in het ouderlijk huis van mijn vriend. maar nu kan mijn vriend zijn moeder niet meer voor hem zorgen en zoeken we dus zeer dringend een nieuwe warme thuis voor hem.
hij is bij ons nooit agressief geweest hij kan bij andere honden zelfs kleine en ook bij poezen. of hij bij kleine kinderen kan weten we niet want we hebben er zelf geen in de familie.
je kan ons altijd bereiken op het nummer : 0494 325548
Dringend rotweiler Reu 4 jaar
Started by
roosje
, Oct 12 2010 07:27 PM
3 replies to this topic
Posted 12 October 2010 - 07:27 PM
Posted 14 October 2010 - 06:06 PM
Hey roosje
Jammer dat je voor je hond een nieuwe thuis moet zoeken. Sommige omstandigheden dwingen je hier helaas soms toe.
Hopelijk vind je snel een nieuwe thuis voor hem. Ik wens je alvast veel succes!
Jammer dat je voor je hond een nieuwe thuis moet zoeken. Sommige omstandigheden dwingen je hier helaas soms toe.
Hopelijk vind je snel een nieuwe thuis voor hem. Ik wens je alvast veel succes!
Word fan van Doggie's Paradise op Facebook!
Volg Doggie's Paradise op Twitter en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!
Posted 14 October 2010 - 07:06 PM
idd we vinden het spijtig dat hij weg moet maar er zit echt spoed achter want nu zit hij bijna 23 uur van de 24 in zijn ren en mijn vriend zijn omda die samen met mijn vriend er voor zorgt wil hem een spuitje laten geven (dan is hij van alles af zegt ze) maar vind het zo zonde is zo een lieve hond
Posted 16 October 2010 - 07:15 PM
Das inderdaad zonde voor zo een lieve hond. Hopelijk vinden jullie snel een goede thuis voor hem. Misschien kan je de leden van het forum nog wat extra informatie geven over zijn leeftijd enzo...
Word fan van Doggie's Paradise op Facebook!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users